17 Mayıs 2016 Salı

Web Tasarım Kursu




Web Tasarım Kursu

Okulda öğrettikleri web tasarım dersi bana yetersiz kalacağını düşündüğüm için eğitim veren firmaları araştırmaya başladım. Devletin verdiği eğitimlerin az ve yetersiz olduğunu düşündüğüm için özel sektörleri ararken ilçemizde bulunan Weeb Akademi firması ile görüşmek için ofislerine gittim. Güler yüzlü ve anlayışlı karşıladılar. Web tasarım eğitiminde nelerin gerektiğini, eğitimin kaç saat sürdüğünü, hangi günler olduğunu, öğretmenin öz geçmişinden bahsettiler. Web tasarım eğitimin fiyat konusunda öğrenci indirimi yapabildiklerini belirttiler. Ofislerini iyice gezdikten sonra taksit imkânlarının olduğunu da öğrendim. Weeb Akademi firması ile anlaştım ve web tasarım grubunun açılmasını bekledim.




Weeb Akademi   Pendik
Weeb Akademi Kadıköy
Weeb Akademi Beşiktaş
Weeb Tasarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder